Post by sinranesymme on Feb 5, 2022 6:32:23 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Finn forskjellen 1 000+ nivåer ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Finn forskjellen 1 000+ nivåer IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mange poeng hack ▞▞▞
▞▞▞ Finn forskjellen 1 000+ nivåer 2022 version ▞▞▞
Spillet er fint, men mange og mange annonser er for mye etter hvert nivå det er annonse det er frustrerende
For mange annonser! Jeg føler at jeg blir mobbet til å betale for å fjerne annonser! Hvis du trenger så mange sponsorer, bør dette være den mest spektakulære appen noensinne! Spoilervarsel: Det er det ikke!
Det er morsomt og bedre enn de fleste «finn forskjellen»-spill. Dette er ikke tegneserier (håndtegnede) bilder, men faktiske bilder. Det er forskjellige vanskelighetsgrader. Og hvis du trenger dem, er hint tilgjengelige og kan tjenes ved å se en video (eller 2) for andre spill i Play Store.
Find the Difference 1000+ levels Atjautības spēles plp
Tankeblåsende spill. Fantastisk
Angry Birds 2 Diverse izau
Morsom og god utfordring. Annonser er bare 5 sekunder før X dukker opp. Det liker jeg veldig godt.
Elsker denne appen. Ville gitt 5 stjerner hvis jeg kunne finne hint-knappen. Også en annonse etter hvert spilt spill, er veldig irriterende.
forholdspyramide” (Derbaix & Korchia, 2013) og finne ut hvor forskjellen ligger og hvordan ... Android. 32%. iPhone. 0%. Windows 8. 1%. Other. 5% TABLETS.
Hvordan akustikkløsninger kan gjøre en forskjell ... finne løsninger som både er attraktive ... konsentrasjonsnivåer, produktivitet, akustikk,.
Jeg elsker å finne forskjellen. Noen er utfordrende. Jo mindre skjerm, jo mer utfordrende
Mye moro. Jeg spiller den med sønnen min på 9 år som elsker den også. Som de fleste apper er det mye reklame, men jeg spiller bare i flymodus.
basert undersøkelse til et representativt utvalg på 1000 nordmenn, ... Hva forklarer forskjellene mellom kommunene i årsverk?
Dere har alle designet dette flott! Dette spillet for å finne forskjellen kan hjelpe deg med å trene hjernen.
Jeg elsker dette spillet. Ja, den kan ha en annonse etter hvert nivå, men de varer bare i 5 sekunder. Hva er 5 sekunder når du nyter spillet?
Bra spill. Lett å fordrive tiden.
Jeg tror det er bra for barn. Men det burde ikke ha et liv. Fordi barna ikke vil kunne spille dette. Men det er bra. Ikke så bra. men bra
अंतर का पता लगाएं 1000+ स्तर पहेली rytm
Eg er enig med mona 😌😌😓😒😒det er så slitsamt kan dere for ordne opp i dette
JEG TROR DETTE ER DET BESTE "FINN FORSKJELLEN"-SPILLET JEG NOENSINNE HAR SPILLET, JA DE HAR EN ANNONSE ETTER HVERT BILDE "MEN" HVIS DU KLIKKER PÅ DE ØVERSTE PILENE TIL VENSTRE SÅ PÅ HØYRE KLIKK PÅ "X", ER DET VELDIG RASK FOR Å KOMME TILBAKE MED SPILLET, INGEN VENTING, DER ER ALLE MANGE ÅR FREM, OG CUDO'S TIL DERE, HAR SPILLET MANGE SPILL MEN DETTE ER LANGT BEST, DU BLIR IKKE SKUFFET!!!😉😉😉
En magefølelse må vokse, og dette spillet hjelper. Hvis du legger merke til de virkelig subtile detaljene, trener tankene gradvis for å finne anomalier i det virkelige liv. I løpet av noen få minutter etter å ha sett på det som virker normalt for alle, vet du at noe virkelig er galt med det. Jeg reddet mitt eget liv i år på grunn av hvor mye dette spillet lærte meg å se.
Dette er en veldig fornøyelig app 😊👍 Jeg ville gitt 5 stjerner, bare alle tilleggene sviktet den annenhver! Men musikk er helt riktig Veldig avslappende og jeg liker de rare lydeffektene også, strålende utvalgte bilder å sortere gjennom vil holde deg på letingen i timevis og ikke så lett heller .... Jeg liker at hvis du blir sittende fast kan du be om hjelp og det gir deg hintet uten å bekymre deg for å måtte kjøpe for å få hjelp, så det er veldig bra gjort til utvikleren 👍👍👍👍
Ikke få dette spillet, for etter en stund vil hele spillet tilbakestilles og starte deg helt fra begynnelsen, og det er veldig frustrerende og superfreakin irriterende.
Først likte jeg dette spillet så godt, men en dag kommer det annonser mens jeg spiller 😠
Har ikke tusenvis av nivå. Spill ett nivå og det er det. Vil ikke la deg gå lenger
Dette er et flott spill for små pauser gjennom dagen. Den er ikke tidsbestemt, så hvis du blir avbrutt, kan du hente den tilbake når som helst. Du trenger heller ikke tjene poeng for å fortsette å spille. Det er 5 sekunders annonser før hvert spill... men jeg liker å se andre spillideer.
Ganske halt.. Jeg vet ikke hvorfor, men 3 ganger i løpet av et år har det slettet HELE fremgangen min. Avinstallerer...
Jeg trodde når jeg zoomer inn bildene jeg ville få et klarere syn, men det er litt uskarpt. Men alt i alt bra spill! Det trener og skjerper øynene og sinnet og huskeferdigheter.
Jeg elsker å finne forskjellen spill! Det hjelper virkelig å skjerpe søkeferdighetene mine når jeg mister ting eller når barna mine prøver å skjule ting for meg! Det er veldig vanedannende, avslappende og kan til tider være frustrerende! Et veldig morsomt og hjerneslipende spill totalt sett!
Jeg elsker absolutt dette spillet. Jeg kan spille i timevis og ikke legge merke til tiden! Tror også at det å legge til de ekstra harde nivåene er kjempebra, skulle ønske det var en måte å bare spille de vanskeligere nivåene på. Jeg har skarpe øyne, har alltid gjort det. Dette spillet gjør det bare veldig mye bedre!!!
Så bra spill. Takk. Jeg prøver nå å finne ut hvordan eller hvilket spill jeg skal bruke for minne. Godt syn er viktig her, og jeg elsker det💕
Find the Difference 1000+ levels თავსატეხი jlb
Det er gøy å finne alle forskjellene. Og musikken er så beroligende. Det er definitivt verdt fem stjerner!
Denne applikasjonen har følgende informasjon: 1. ... Denne programvaren tilbyr en løsning for brukere som ønsker å finne forskjeller mellom to tekstfiler.
מצא את ההבדלים - 1000+ רמות פאזל sty
Det er et bra spill med fin bakgrunnsutjevnende musikk. Imidlertid er det alt for mange annonser som tar moroa ut av å spille spillet.
Hvis du ikke kan forskjellen på disse to historiske skikkelsene fra Japan, ... Gjør innskudd i løpet av fredagen, så får du 50% opptil 1 000
Veldig mange annonser! Mer tid på annonser enn spillet😵.
Det var utrolig elsker det, men det fryser en stund så fire stjerner
Kan ikke laste inn bilder etter 258 nivå. Spill uten nett fungerer ikke
For mange annonser sist var en negativ politisk annonse. Helt ødelagt dette spillet for meg..avinstallerer. La også merke til at de tok ned anmeldelsen min.