Post by bameepercpercu on Feb 5, 2022 6:13:51 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Grow Castle - Tower Defense ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Grow Castle - Tower Defense IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod oändliga kristaller ▞▞▞
▞▞▞ Grow Castle - Tower Defense 2022 version ▞▞▞
Iki kişilik oyunlar Arcade dbv
Grow Castle - Tower Defense Аркади swhc
Grow Castle - Tower Defense Arcade ymcn
👍👍👍
Grow Castle - Tower Defense – Appar på Google Play
Spelet är bra men att det behöver bara internet är det inte, min telefon stängdes på grund av låg batterinivå och när jag loggade igen gick jag från 56 lvl till 15 lvl, om jag inte får någon hjälp så ser jag ingen mening med inslamning av min tid i ett spel nongood estabilished på räddningen! :/
Grow Castle - Tower Defense Arcade owue
Varför var ni tvungna att bli av med stångens gamla effekt det var en väldigt bra det är därför man gör stången dyr den var väldigt bra men 3 kanske en 5:a om den gamla effekten kommer tillbaka
Jag är ledsen för 1 stjärnan. men jag känner mig bara så ledsen när mitt konto förbjöds, jag spenderar så mycket pengar på det här spelet och det tog lång tid att odla mitt slott. allt började när min vän sa åt mig att ladda ner Speedhack för att driva vågor snabbare och jag körde det i 3 timmar. och innan jag visste ordet av ... blev jag bannad från servern . kan du ge mig en chans till? Jag vill inte ge upp det här spelet och jag svär att jag aldrig fuskar igen. och ändra betyget xD
Älskar det. Men det behövs mor tings i det
Bra spel, kul att utveckla
Inte användarvänlig. Efter varje enskild våg (de varar i ~10 sekunder) visas en popup där du kan välja att titta på en annons och få fler resurser. I början av varje våg finns det en popup för ett alternativ att hoppa över 5 vågor för ädelstenar (köpbar resurs). Det finns inga alternativ för att ta bort dessa.
Grow castle-utvecklare, jag förlorade mina framsteg efter att jag av misstag raderade spelet, jag säkerhetskopierade mina data och jag vet vilken gmail jag använde för att säkerhetskopiera spelet, men varje gång jag försöker ladda det sa spelet mig att det inte fanns någon säkerhetskopia från server. Snälla hjälp mig..
Inte alls ett inaktivt spel. Bara ett nytt kontantgrepp.
Ser roligt ut
Ladda ner Grow Tower för Android - Anderbot
Jag spelar det här spelet för att det är roligt och det är sant som de andra säger online och offline, det är ett roligt spel
Det är ett fantastiskt spel med få problem/irritationer. Huvudproblemet för mig är att även om det har ett autostridsalternativ som antyder att det är ett valfritt afk-spel är att du inte kan lämna appen medan du låter den vara igång och du kan inte använda den i läget "upprepa nivå". Det ger bara ut på många timmar för att det ska vara lönsamt utan att få det att fungera när det är ur spel. Jag har över 60 timmars autostrid på lager och jag kan inte riktigt använda dem, även om de inte direkt skadar mitt spelande är det oerhört irriterande
Super episkt
Inte nöjd med de senaste uppdateringarna. Nya förändringar har gjort spelet tuffare på många sätt och gjort det mindre intresserade. Vågmonster har blivit väldigt starka jämfört med tidigare uppdateringar. Världskartan har blivit omöjlig att fånga även med många uppgraderingar av slott, hjältar och torn. Att göra spelet tuffare kommer så småningom att göra oss mindre intressanta för spelet. Åtgärda problemet med vågmonster och världskartmonster skadenivå. Många gånger kommer hjälteskicklighet inte att vara effektiv alls.
Spelet var roligt tills de förstörde Hell mode säsongsmässigt. Det var väldigt lätt att få guld b4 uppdateringen och nu får du knappt något guld alls i det läget. Så lycka till med att höja ditt slott nu. Fixa helvetesläget eller så avinstallerar jag
Jette roligt
Lägg ner mycket arbete, servern ansluter inte längre. Kan inte spara/ladda, komma åt butik, drake eller helveteslägen.
Synd att den senaste funktionen att spendera ädelstenar för att hoppa över vågor saktar ner spelet.
Vaknade och förlorade 90% av mitt guld! Jo det var bra så länge det varade. Det verkar som ännu ett spel för att bara ta din tid och pengar och om det finns ett fel, det är upp till dig. Ledsen! Jag gillade verkligen det här spelet.
Jag har älskat det här spelet väldigt mycket sedan jag började spela. bara att det tar mycket batteriförbrukning och jag var tvungen att pausa uppspelningen ett tag, snälla fixa det här. Jag vill också föreslå att du lägger till fler hjältar eller husdjur (som drakar, etc) som också skulle slåss eftersom jag förväntade mig att tämja drakar eller få ett ägg efter att ha besegrat dem.
Jag älskar det här spelet, jag har spelat det i ungefär 3 år nu och jag har alltid tyckt om det.. plus att de lägger till ständiga saker för att hålla dig sysselsatt. Det här spelet kommer att hålla ett tag till skillnad från andra appar... tyvärr har mitt konto precis blivit helt torkade en dag och ingen gör någonting för att hjälpa mig att återställa det så tyvärr ger jag upp spelet men prova det kommer du att njuta av det
Spelen visar att den nya uppdateringen är klar men när jag trycker på uppdatering kommer jag bara att leda mo till play store men visar ingen uppdateringsknapp
så jag ändrar mitt betyg och allt på grund av hjältefelet har det fortfarande inte åtgärdats. Jag har spelat länge ok och det är fortfarande inte fixat som om jag har spelat i nästan ett år eller är det 2 år nu
Direkt när jag gick med i spelet fick jag "vi blev uppdaterade" så jag gick och kollade och det gjorde det inte så jag försökte avinstallera det och kolla och det finns kvar.
Grow Castle - Tower Defense Arcade cifz
Kostymbutiken fungerar inte som den ska. Det fryser spelet permanent och jag måste starta om det.
Ett spel som förblir troget spelgemenskapen, progression kostar dig aldrig något om du inte väljer att betala, tack för ett spel som inte känns som att du måste betala.
Grow Castle - Tower Defense. Bygg ditt eget slott! Stor beroendeframkallande torn försvar spel. X Survive: Open World Building Sandbox APK
Den vill inte uppdatera och jag kan inte spela spelet eftersom det står att jag måste uppdatera spelet och jag kan inte få bort det
sämsta grammatiken
Det här spelet är fantastiskt, jag älskar det, spelet får dig att mala för de saker du vill ha och inte bara att betala för att vinna, det finns en del saker du kan köpa men de flesta 90 % av tiden måste du tjäna dina saker.
Free Bästa Tower defense spel på Android-mobiler och surfplattor! ... Ladda ner Grow castle: Android Tower defense spel till mobilen och surfplatta.
ORX på Steam
Jag kan inte ansluta till mitt huvudkonto från min andra telefon även om jag har sparat mina framsteg. Texten säger hela tiden "Kan inte ansluta till servern", vad ska jag göra?
Min recension raderades.. Vad mystiskt. Jag recenserade det här spelet som en pengargrävare, allt du gör i det här spelet är att få lust att spendera pengar genom beroende. Ohälsosam typ av spel. Akta sig!