Post by bameepercpercu on Feb 5, 2022 5:55:45 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking Diary® Restaurant Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking Diary® Restaurant Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod mere alle ▞▞▞
▞▞▞ Cooking Diary® Restaurant Game 2022 version ▞▞▞
Blend It 3D عمومی icw
Vildt fedt spildt
Elsker dette spil, og har mødt så mange fantastiske mennesker gennem at spille. Den eneste grund til de 4 stjerner i stedet for 5 er, at mængden af gratis rubiner er faldet en del, og det er blevet vanskeligt at opgradere. Der kræves masser af besparelser for at komme videre, medmindre du køber rubiner. Jeg vil erkende, at dette spil har anstændigt prissatte tilbud, de er gode, når du er villig til at bruge penge.
Spillet er sjovt i starten; men så bliver du bombarderet med annoncer og bundtmuligheder. Jeg er dygtig i spillet, men fandt mig selv ude af stand til at slå niveauer uden boostere, som kun kan købes med rubiner, som er sporadisk optjent eller skal købes. For at opgradere din restaurant skal du også bruge rubiner. Jeg forstår, at spillet kræver finansiering, men når det krænker spillet, suger det bare det sjove ud af det. Jeg afinstallerede spillet.
Jeg kan godt lide at spille dette spil, det eneste, jeg har et problem med nu, er, at jeg er nået til et punkt, hvor opgraderingsomkostningerne, specifikt ædelstensbeløbene, er alt for høje til at gøre fremskridt med, hvor mange ædelstene du tjener. Så du kommer til et forældet punkt. Hvis udviklerne sænkede perleopgraderingsomkostningerne, ville det gøre spillet 10x bedre!!!
Har spillet i årevis og holdt pause i et stykke tid, fordi for mig var det ikke længere spilbart... prøvede at spille igen efter opdateringen, og STADIG ikke spilbart. Jeg vil ikke købe ædelstene og boostere for at slå alle niveauer. Hvad skete der med, når spillet var udfordrende, men ikke så svært, at du skulle have boostere for hvert niveau? Jeg vil desværre ikke længere spille, medmindre dette ændrer sig. #bringbackogmadlavningsdagbog
Cooking Diary® Restaurant Game Симулационни aku
Er god spil
Jeg elsker dette spil og er fuldstændig afhængig. Jeg har virkelig brug for flere niveauer! og bring videoerne tilbage for at fremskynde leveringen!!! Jeg er en betalende spiller, men at have mulighed for at fremskynde leveringen gjorde min spilleoplevelse bedre. At skulle vente 8 timer eller bruge 25 juveler for at kunne spille er latterligt.
Fantastisk 👍den ene ting, jeg elsker ved dette spil, er, når du klikker på elementet, vil det vise en grøn check. Pigen går automatisk til det emne, når det er færdigt. Uden at du skal bekymre dig om, at den skal genopfyldes. Jeg anbefaler at opgradere apparaterne for at genopfylde hurtigt. Mindre vrede kunder på den måde.
Spillet bliver ved med at lukke for mig flere sekunder efter, at jeg åbner det. Jeg har ikke været i stand til at spille i flere dage. Jeg kontaktede support og gav de oplysninger, de bad om, og jeg har ikke fået svar.
Dette spil er umuligt at spille, medmindre du er en hval. Udviklerne siger, at det er muligt at spille uden udgifter, men i virkeligheden er det ikke sandt. Jeg har brugt omkring $50 i spillet i alt, og det er stadig umuligt at gøre det mindste fremskridt. Det er et sjovt spil, men gider ikke, medmindre du er okay med at synke tusindvis ind i dette spil.
Opdater,opdater,opdater Det er et godt spil, jeg nyder at spille, men der er for mange opdateringer.
Er nået langt... Jeg holdt op med at spille en gang, fordi det var for svært at få ædelstenene til at kunne opgradere alt og vinde niveauer... men de har lavet en masse gode opdateringer og har gjort det nemmere at erin gem ! Fortsæt det gode arbejde gutter, jeg spiller hver dag igen.
Jeg opdaterer min anmeldelse baseret på de seneste ændringer af spillet. Der er nu yderligere daglige opgaver, der giver spillerne mulighed for at tjene mønter, rubiner og boostere uden at bruge penge. Dette har altid været et sjovt og underholdende spil. Nu, hvis du er villig til at gøre en indsats, er der flere muligheder for at gøre fremskridt. Du kan stadig bruge et par dollars undervejs, men overordnet set føles gameplay/progression mere tilgængelig. Positive ændringer!!
Gider ikke svare Mytona - du lytter ikke til anmeldelserne alligevel. SPIL IKKE DETTE SPIL folkens, før de rent faktisk begynder at bekymre sig om deres fanskare og foretage positive ændringer! Du vil DÅRLIGE PENGE i dette spil bare for at lave nogen form for nivellering! Flere FORFÆRDELIGE ANMELDELSER om deres egoisme og PENNY PINCHING, men der bliver ikke gjort noget. Dette spil vil kun TØMME DINE LOMMER og bringe FRUSTRATION til dit liv. Medspillere, I fortjener alle så meget bedre end dette korrupte affald!!!
Hør, de gør det umuligt at komme videre uden at bruge mindst $20 pr. spil, hvis ikke mere. Du vil bruge mange penge på at spille dette spil. Det er sjovt, men latterligt højt. Du får ikke mange ædelstene for det, du lægger ud. Jeg synes, de i det mindste burde give større præmier, når du bruger alle disse penge på at spille, de burde gøre det det værd😒😤
Cooking Diary® Restaurant Game سیمولیشن viqd
Yndlingsspil. Hurtigt tempo, hvis du kan lide at lave mad. Penge sultne ejere til tider. Men sjovt madlavningsspil
Jeg elsker dette spil. Har spillet det i næsten 3 år. Tidsstyringen og sjove historier/udfordringer holder mig engageret. Det eneste, der ville være rart, er, hvis Adam kunne bage forskellige ting til sugar rush eller male forskellige billeder.
Jeg nyder min spiloplevelse indtil videre. Jeg kan godt lide, hvordan det at se annoncer giver en masse nødvendige boostere i stedet for at betale, lige nu. Der er så meget at lave. Dekorer. Få kjole. Konkurrer med de andre kokke, der hader på Leo restaurant , og jeg elsker selvfølgelig historien.
Dette spil plejede at være sjovt...men..nu, medmindre du køber rubiner, løber du tør for liv, eller jo mere du køber, jo mere vil de have mere. Det handler om at bruge dine penge nu!!!
クッキング・ダイアリー:おいしいレストラン・カフェゲーム シミュレーション qzw
Cooking Diary® Restaurant Game Simulácie fxlx
okay
Jeg har dette på 3 forskellige telefoner og har 4+ forskellige karakterer. Jeg elsker dette spil. Og de bliver rigtig gode til, at udbetalingerne svarer til quests og restaurantkrav. Har stadig brug for lidt arbejde med de højere demamding restauranter, men det er blevet meget bedre!!!
Ik
Brug til at nyde dette spil, indtil jeg begyndte at købe ting. Intet problem at tage dine penge og IKKE give dig, hvad du har betalt for!
T Du har brug for for mange rubiner, og spillet giver dem ikke ofte. Til sidst bremser spillet så meget, at du bliver tvunget til at købe noget.
Sjovt og hyggeligt spil med en fin lille historie sideløbende. Det bliver dog hurtigt svært at optjene de eftertragtede diamanter til opgradering... uden at bruge en mindre formue på det.
De vil snyde dig, hvis der er en fejl i spillet. Hvis du mister rubiner osv. på grund af en spilfejl svarer de bare med "håber du forstår". Jeg har også tidligere forladt dette i en 1-stjernet anmeldelse, der ser ud til at være blevet fjernet. Stol ikke på app-bedømmelsen.
Ud af intet hvor den særlige begivenhed (inklusive den øjeblikkelige levering, som jeg betalte for!) forsvandt. På dette tidspunkt vil jeg gerne have en refusion eller gendannet spil!
Her går vi igen, jeg kan ikke forbinde dette spil til internettet. Jeg har afinstalleret adskillige gange, slukket min enhed, ændret mange flere ting. Jeg er ikke den eneste, der har haft det samme problem.
Jeg kan godt lide spillet, det er virkelig sjovt, men det, jeg ikke kan lide, er, hvordan du skal betale penge for de fleste af de fede ting, så...... jeg nyder dette spil, men jeg er nødt til at give det 4 stjerner undskyld.
Spil dette spil af og på i årevis hav det meget sjovt. Mit eneste problem er, at jeg ville ønske, at der var en måde at slå de begrænsede kontanttilbud fra, der er meget, og det er ret distraherende.
1/5/22 Sjovt og vanedannende spil! Jeg kan godt lide, at der ikke er mange annoncer! Ja, du kan se dem for gratis opgraderinger, men du behøver ikke! Det ville være rart, hvis du fik flere boostere til at hjælpe i niveauerne. Jeg vil opdatere hvis noget ændrer sig!
Det er et sjovt spil, men der kommer et øjeblik, hvor man ikke længere kan spille uden at betale.
Wow, det var et af de bedste madlavningsspil der nogensinde har været ... men nu er det så rodet, og det kræver så mange spændende skærme og "promoveringer" for endelig at spille på denne måde at være et virkelig fantastisk spil ... for rodet nu ...
Meget sjovt, slet ikke haltende. Super vanedannende (det er næsten midnat, mens jeg skriver dette)
Jeg købte et par boosterpakker, og de tog dem væk, men virkede ikke, når de spillede et niveau. Spillet giver dig ikke rubinerne efter at have set en annonce. Jeg elsker dette spil, men vil ikke bruge på det længere.
Har spillet i tre år nu. Stadig for meget historie, indlæsning og købstilbud, før du starter spillet. Lilla baner bør fjernes, og det får mig til at overveje at forlade spillet. Jeg kan godt lide at spille selve spillet, når man virkelig kommer til det. Og at oprette et guild, gør dig ikke til admin for altid, whats up with that!!!!!!!!!!!! Svarer dig: Jeg ved det, og det er ikke fair.
Kan ikke købe noget
Meget sjov
Det er så irriterende med alle de historie videoklip imellem hvert niveau.